بهترین پرینترهای خانگی ارزان قیمت 2023

بهترین چاپگرهای خانگی 2022

انتخاب یک چاپگر خانگی عالی ممکن است در ابتدا آسان به نظر برسد. اما وقتی با مدل های زیادی در بازار سر و کار دارید، این انتخاب گیج کننده می شود. آنچه مهم است، مقدار و نوع چاپگر خانگی است که شما نیاز دارید. اگر خانواده ای با نیازهای متفاوت هستید و یا به فکر راه اندازی یک کسب و کار خانگی هستید، باید گزینه مورد علاقه خود را از بین بهترین چاپگرهای خانگی انتخاب کنید.

نیاز به کپی و اسکن دارید؟ آیا می خواهید از طریق Wi-Fi به دستگاه خود متصل شوید؟ و بسیاری از سوالات دیگر که باید قبل از خرید چاپگر خانگی به آنها پاسخ دهید. در زیر بهترین چاپگرهای خانگی در سال 2022 را معرفی می کنیم تا به شما در انتخاب مناسب و کاربردی کمک کنیم. پس با ما همراه باشید

بهترین چاپگر سه کاره خانگی

هنگام انتخاب بین بهترین چاپگرهای خانگی موجود در بازار، احتمالاً به دنبال خرید یک چاپگر چندکاره هستید تا نیازهای مختلف اعضای خانواده را برآورده کنید. خانواده شما ممکن است نیاز به فتوکپی اسناد برای امضا، اسکن عکس های قدیمی و چاپ چندین مقاله یا گزارش متن و تصویر داشته باشند. داشتن یک دستگاه اسکنر با عملکردهای متعدد برای اطمینان از کیفیت نسخه دیجیتال چاپ شده بسیار مهم است. همچنین استفاده از دستگاه کپی برای کاهش هزینه های چاپ از دیگر نقاط قوت پرینترهای چندکاره است. در ادامه چند نمونه از این پرینترها را ارائه کردیم.

Iphrinta ye-HP Laserjet Pro MFP M26nw چندکاره

چاپگر لیزری سه کاره M26NW یکی از بهترین پرینترهای خانگی از برند HP است که امکان چاپ، کپی و اسکن با عملکرد حرفه ای و مطمئن را به شما ارائه می دهد. این چاپگر فشرده با سرعت چاپ 19 صفحه در دقیقه و کیفیت عالی 600 x 600 dpi می تواند چاپگری باشد که نیازهای شما را برآورده کند.

ایجاد یک کپی دیجیتال از عکس ها و اسناد شخصی شما با وضوح 1200*1200 نقطه در اینچ یکی از ویژگی های قدرتمند این اسکنر است. از آنجایی که به Wi-Fi متصل است، می توانید به راحتی با تلفن و تبلت خود پرینت سفارش دهید. همچنین با قابلیت روشن و خاموش شدن خودکار و قابلیت بهره مندی از کارتریج با ظرفیت بالا، از نظر مصرف انرژی نیز بسیار خوب عمل می کند.

چاپگر لیزری چندکاره Canon i-Sensys MF3010

چاپ، کپی و اسکن سریع و آسان با این چاپگر لیزری کانن جمع و جور با خروجی سیاه و سفید. چاپگر عالی برای خانه شما که استفاده از آن بسیار آسان و کارآمد است. طراحی مدرن این چاپگر آن را به یک دستگاه چندکاره کوچک اما هوشمند تبدیل کرده است.

چاپ خوب اسناد و مدارک عکس و همچنین قابلیت تولید مقیاس های رنگی و باکیفیت با سرعت 18 صفحه در دقیقه از نقاط قوت این دستگاه است. صفحه نمایش راحت و عمودی این دستگاه به شما این امکان را می دهد که در حالت نشسته، وسایل مورد نیاز خود را پیدا کنید. این ویژگی‌ها برای کاربرانی که چیزی بیش از چاپگر می‌خواهند و به دنبال صرفه‌جویی در زمان، هزینه و فضا هستند ایده‌آل است.

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M26a

اگر چاپگر HP MFP M26a را انتخاب کنید، یک چاپگر لیزری عالی در خانه خود خواهید داشت. در این مدل با وضوح 600 x 600 dpi برای چاپ و وضوح 1200 x 1200 dpi برای اسکن اسناد بهترین کیفیت را مشاهده خواهید کرد.

سرعت این چاپگر لیزری بسیار بالا است و امکان چاپ و اسکن سیاه و سفید اسناد را تا 18 صفحه در ثانیه فراهم می کند. عملکرد ماهانه این چاپگر با 5000 صفحه A4 در ماه عالی است. همچنین نصب، راه اندازی و اتصال این چاپگر لیزری به دستگاه های دیگر بسیار آسان است. فقط کافی است درایورهای ارائه شده را روی رایانه خود نصب کنید و پس از اتصال با کابل USB، از کار با یکی از بهترین چاپگرهای خانگی موجود در بازار لذت ببرید.

HP Laserjet Pro MFP M130NW یک چاپگر چندکاره است

چاپگر HP LaserJet Pro MFP M130NW یک چاپگر سه کاره سیاه و سفید با عملکردهای چاپ، اسکن و کپی است. این چاپگر جمع و جور برای فضاهای تنگ و کوچک خانه شما انتخابی عالی است و با سرعت بالای ۲۲ صفحه در دقیقه، کیفیت چاپ عالی نیز دارد.

وجود اسکنر رنگی در این دستگاه به شما این امکان را می دهد که نسخه دیجیتالی از عکس ها و اسناد را با وضوح 600 dpi و رنگی ایجاد کنید. این چاپگر لیزری مجهز به اتصال Wi-Fi و Ethernet برای دسترسی آسان به اطلاعات شما در شبکه است. پشتیبانی از چاپگرهای iOS، سیستم‌های AirPrint و CloudPrint از دیگر ویژگی‌هایی هستند که این دستگاه را به یکی از بهترین چاپگرهای خانگی ۲۰۲۲ تبدیل می‌کنند.

بهترین چاپگرهای خانگی ارزان و کوچک

چاپگرهای مدرن نه تنها عملکرد بهتری نسبت به قبل دارند، بلکه به گونه ای طراحی شده اند که فضای بسیار کمی را در فضای زندگی شما اشغال کنند. اگر کارهای چاپ روزانه شما شامل تهیه کپی فیزیکی از اسناد تجاری و شخصی است، یا برای کارهای مدرسه فرزندانتان به چاپگر نیاز دارید، دیگر نیازی به جستجوی یک دستگاه بزرگ و گران قیمت نیست. بر اساس فناوری مورد استفاده در چاپگرهای مدرن، می توانید دقیق ترین و فشرده ترین چاپگر مورد نیاز خود را پیدا کنید، چه در حالت تک کاره و چه در حالت چند کاره. در زیر چند مدل از بهترین چاپگرهای خانگی را ارائه کرده ایم.

پرینتر لیزری اچ پی مدل HP Laserjet Pro M12a

چاپگر HP LaserJet Pro M12a یکی از بهترین چاپگرهای خانگی است که نه تنها فضای کمی را اشغال می کند، بلکه برای کاربرانی که نیاز به چاپ سریع و مکرر اسناد کوچک دارند، ایده آل است. این چاپگر از انواع اتصالات USB، Ethernet، Wi-Fi و همچنین AirPrint برای سیستم عامل iOS پشتیبانی می کند.

چاپگر M12a با فناوری روشن/خاموش خودکار همیشه آماده چاپ است. در واقع این ویژگی توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است زیرا گرم شدن سریع دستگاه را نشان می دهد. کیفیت چاپ این مدل پرینتر با وضوح 600*600 dpi بسیار رضایت بخش است و اسناد متنی را با وضوح عالی و سرعت 18 صفحه در دقیقه چاپ می کند. این ویژگی ها در کنار ابعاد جمع و جور 228*410*349 میلی متر کافی است تا این دستگاه را به یکی از کاربردی ترین و بهترین چاپگرهای خانگی تبدیل کند.

چاپگر لیزری کانن از نوع Canon i-sensys LBP6030

چاپگر لیزری سیاه و سفید کانن LBP6030 به دلیل اندازه جمع و جور و ویژگی های مقرون به صرفه ای که دارد برای دفتر کار خانگی ایده آل است. اگر این دستگاه را تهیه کنید، عملکرد بسیار ساده اما موثر آن را خواهید دید. فناوری On Demand این چاپگر در زمینه افزایش بهره وری انرژی نیز بسیار پیشرفته است.

این مدل پرینتر کانن در حالت خواب تنها 0.8 وات مصرف می کند و به زمان گرم شدن کوتاهی نیاز دارد. وجود کارتریج های یکپارچه از دیگر عوامل افزایش قدرت این دستگاه است. این چاپگر با سرعت چاپ 18 صفحه در دقیقه و وضوح 600*600 dpi می تواند یکی از بهترین چاپگرهای خانگی موجود در بازار باشد.

چیزی که این چاپگر را در بین کاربران خانگی محبوب کرده است طراحی زیبا و ابعاد بسیار مناسب آن است. این چاپگر با ابعاد 249*199*364 میلی متر طراحی شده است و به همین دلیل فضای بسیار کمی نیاز دارد. سینی کاغذ تاشو در این چاپگر یکی دیگر از عوامل صرفه جویی در فضا است.

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M28w

به گفته HP، چاپگر M28W یکی از جدیدترین و کوچکترین پرینترهای لیزری چند کاره موجود در بازار است. ارتفاع این چاپگر 198 میلی متر، عرض 360 میلی متر و ارتفاع 264 میلی متر است که با توجه به عملکرد آن شگفت انگیز است. زیرا این چاپگر قدرتمند به راحتی روی میز و در کنار کامپیوتر شما قرار می گیرد.

یکی از ویژگی ها و نقاط قوت این چاپگر کوچک رزولوشن عالی 600 نقطه در اینچ در هنگام چاپ و 1200 نقطه در اینچ هنگام اسکن اسناد است. این چاپگر علاوه بر عملکرد بسیار خوب از نظر وضوح چاپ برای اسناد متنی، کیفیت بسیار خوبی را برای اسناد گرافیکی نیز ارائه می دهد. این ویژگی به این معنی است که اگر نیازی به تهیه چاپ رنگی از اسناد و عکس های خود ندارید، می توانید با خیال راحت از این چاپگر استفاده کنید. البته اسکنر این دستگاه قابلیت تهیه کپی دیجیتال رنگی را نیز دارد.

چاپگر لیزری HP LaserJet Pro M15v

این نوع پرینتر اچ پی نه تنها در لیست بهترین پرینترهای خانگی قرار دارد، بلکه یکی از جدیدترین لیزرجت های نوع خود است که کوچکتر و ارزانتر است. چاپگر بودجه M15W یک چاپگر لیزری سیاه و سفید با یک سینی ورودی A4 است که از تعدادی کاغذ کوچکتر نیز پشتیبانی می کند.

کیفیت عالی در 600 x 600 dpi و چاپ سریع 19 صفحه در دقیقه آن را برای کاربران خانگی ایده آل کرده است. این چاپگر مجهز به قابلیت وای فای است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی به این دستگاه متصل شوید. اما چیزی که این مدل را به طور فزاینده ای محبوب می کند این است که فضای بسیار کمی روی میز شما اشغال می کند. این چاپگر با ابعاد 280 در بین کاربران خانگی بسیار محبوب است

پیشرو در لیست بهترین چاپگرهای رنگی خانگی

در زیر بهترین طرح های رنگی برای خانه آورده شده است:

Laser Impresora Colorida HP Color Laserjet 150nw

اگر برای تهیه نسخه های چاپی عکس ها و اسناد خود به یک چاپگر رنگی نیاز دارید، این مدل چاپگر HP ممکن است بهترین انتخاب شما باشد. مینی پرینترها و لوازم جانبی با کارایی بالا که در هر مکانی مناسب هستند. چاپگر لیزری رنگی 150nw با ابعاد 274.4 x 8.397 x 382 میلی‌متر، فضای بسیار کمی را در اتاق نشیمن شما اشغال می‌کند.

این چاپگر رنگی تک کاره می تواند اسناد را با کیفیت بسیار بالا با وضوح 600 x 600 dpi چاپ کند. سرعت چاپ برای اسناد سیاه و سفید 18 صفحه در دقیقه و برای اسناد رنگی 4 صفحه در دقیقه است. این دستگاه امکان چاپ از هر دو طرف را به صورت دستی می دهد که می توان آن را یکی دیگر از قابلیت های مفید این چاپگر محبوب دانست.

در پایان

انتخاب بهترین چاپگر خانگی بر اساس نیازها و انتظارات شما گاهی اوقات می تواند کاری دلهره آور باشد. در این مقاله سعی شده است بهترین چاپگرهای خانگی و ویژگی های آنها را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید چاپگری را با اطلاعات کامل انتخاب کنید. توجه داشته باشید که برای یافتن بهترین، بهترین و ارزان ترین چاپگر با قابلیت فیلتر کردن آنچه می خواهید و امکان مقایسه چاپگرها و مشاوره می توانید به سایت فروشگاه آوای فرهنگ آریا مراجعه کنید. با کادر حرفه ای خود می توانیم بهترین گزینه را با توجه به نیاز شما پیدا کنیم. خودت انتخاب کن

مشاهده ادامه:  https://avafarhang.com/best-home-printers/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد