آموزش نحوه ورود به صفحه مدیریت پرستاشاپ

اگر شما هم در فکر داشتن کسب و کار و فروشگاه اینترنتی خود هستید باید از طریق ورود به صفحه مدیریت یا پنل پرستاشاپ عمل کنید. خوشبختانه پرستاشاپ یک فروشگاه ساز کاملاً رایگان است که شما می توانید از طریق آن هر نوع سایت اینترنتی را برای فروش محصولات خود راه اندازی نمایید.

البته که پرستاشاپ دارای افزونه ها و قالب ها و موضوعات مختلفی است که شما عزیزان می توانید بر اساس سلیقه و نظر خود آنها را انتخاب کنید.

این تنوع در انتخاب باز شده که افراد زیادی برای ساخت فروشگاه اینترنتی خود به پرستاشاپ روی آورند. بنابراین می‌ توان گفت که پرستاشاپ هواداران بسیار زیادی دارد. از این رو میتوانید پرستاشاپ را بر روی سرور خود نصب کنید و برای ساخت ایجاد تغییرات در سایت فروشگاهی خود استفاده نمایید.

مهم ترین موضوعی که پس از آن پیش می آید نحوه ورود به صفحه پرستاشاپ است که در ادامه مراحل آن را به طور کامل توضیح داده ایم.

چگونگی ورود به صفحه مدیریت پرستاشاپ

اکنون اگر در فکر این هستید که چگونه به صفحه مدیریت پرستاشاپ وارد شوید باید دو نکته بسیار مهم را مد نظر داشته باشید. اولین نکته این است که رمز و ایمیل خود را همواره به یاد داشته باشید زیرا در مراحل ورود به پرستاشاپ لازم است. دومین نکته این است که باید /admin را به آخر دامنه خود اضافه کنید. پس از آن باید طبق مراحل زیر پیش روید:

·        در اولین مرحله باید دامنه خود را وارد نمایید که در آخر آن باید حتماً admin/ درج شود.

·        در مرحله دوم قسمت های وجود دارند که باید شما عزیزان ایمیل و رمز ورود خود را به طور صحیح وارد کنید.

·        در مرحله سوم شما می توانید سایت فروشگاهی خود را مطابق نیازها و سلیقه ی خود راه اندازی نمایید.

هنگام ورود به صفحه مدیریت پرستاشاپ به چه نکاتی باید توجه کرد؟

افراد زیادی وجود دارند که به هر دلیلی ممکن است رمز ورود خود و یا ایمیل خود را فراموش کنند. چنین موضوعی اهمیت بسیار زیادی دارد به خاطر اینکه اولین چیزی که هنگام ورود به صفحه مدیریت پرستاشاپ از شما می ‌خواهند همین رمز عبور است.

اما خوشبختانه پرستاشاپ با تدابیری که اندیشیده قسمتی را قرارداد تحت عنوان ( رمز خود را فراموش نموده ام). شما عزیزان با کلیک بر روی این قسمت می توانید تنها آی دی ایمیل خود را وارد کنید و منتظر باشید که صفحه برای ایمیل شما ارسال شود. سپس می توانید رمز جدیدی برای پرستاشاپ تعیین نمایید. به همین سادگی بازیابی رمز ایجاد می ‌شود و دیگر شما برای ورود به صفحه مدیریت پرستاشاپ مشکلی نخواهید داشت.

اگر در ورود به صفحه مدیریت پرستاشاپ مشکل ایجاد شود چه کنیم؟

گاهی ممکن است هنگام ورود به صفحه مدیریت پرستاشاپ دچار مشکل شوید. برای مثال یکی از این مشکلات که برای برخی افراد هم به وجود آمده این است که بعد از این که پرستاشاپ را بر روی سرور مجازی خود نصب می ‌کنند، پس از کلیک بر گزینه install  پوشه یا فیلد به وجود آمده را از روی هاست پاک نمی‌ کنند و وجود این پوشه باعث می ‌شود که شما هر بار که می خواهید وارد صفحه مدیریت پرستاشاپ شوید.

منبع:

https://techrato.com/2022/05/07/linux-hosting-service-provider/

 

هنگام ورود به شما هشدار اشتباه بودن ایمیل داده شود در صورتی که شما تماماً ایمیل را وارد می کنید و بدون هیچ اشتباهی آن را درج می نمایید. پس بهترین و مهمترین کار این است که حتماً پوشه را از روی هاست سرور خود پاک کنید. گاهی هم ممکن است مشکلاتی از قبیل سرعت طرح هنگام ورود به صفحه مدیریت پرستاشاپ ایجاد شود که باید آن را به روز رسانی نمایید تا مشکل حل شود.