5 مفاهیم درباره درمان لک صورت این واقعاً کار می کند


برای استفاده از این روش، فقط کافی است که یک پارچه تمیز را درون آب داغ فرو ببرید و سپس بیرون آورده و بفشارید که تمام آب های اضافی آن خارج بشوند. در این روش، متخصص پوست و زیبایی لکه های سنی را منجمد می کند تا به سلول های تولید کننده ملانین آسیب وارد شود. یکی دیگر از روش های درمان لکه های صورت ناشی از مشکلات کبد ، یک عامل لایه بردار مثل دستگاه اسکراب است که برای برطرف کردن لکه های پیری استفاده می شود. باسلام پوست من جز کک و مک زیاد که وراثتی هست و همچنین شغلم تشدیدش کرده. شکل ظاهری لکه های کبدی شبیه به کک و مک است. برای استفاده از سرکه سیب هم باید شبیه لیمو، احتیاط لازم را انجام دهید. سیب زمینی نیز جز قوی ترین روشن کننده ها و ضدلک های پوست محسوب می گردد. ملانوسیت های باقی مانده در پوست تلاش می کنند تا ملانوسیت های از دست رفته را جبران کنند. لکه های پیری زمانی ظاهر می شوند که ملانین متراکم شده یا به مقدار زیاد تولید شود. متخصص پوست ممکن است به همراه لایه برداری شیمیایی از میکرودرم ابریژن یا کرایوتراپی برای بهبودی هر چه سریع تر پوست استفاده کند.

شاید در گذشته برای درمان لک صورت، روش موثری وجود نداشت؛ ولی حالا با پیشرفت تکنولوژی بهترین دستگاه لیزر برای از بین بردن لک صورت تولید شده که یک راه درمانی سریع و تاثیرگذار شناخته میشود. همچنین، این روش درمانی می تواند با از بین بردن لایه سطحی پوست، لکه های آن را به خوبی از بین ببرد. بنابراین در یک ناحیه از پوست، شاهد تولید رنگدانه بیش از حد و در ناحیه ای دیگر با کاهش یا عدم وجود آن مواجه می شویم. بسیاری از افراد برای از بین بردن لکه های سنی فقط به یک یا دو جلسه لیزر درمانی نیاز خواهند داشت. معمولا نیازی به درمان لکه های سنی نیست اما برخی افراد به منظور حفظ زیبایی پوست خود، تمایل دارند این لکه ها را از بین ببرند. روش های سنتی و گیاهی بسیاری برای درمان لکه های کبدی بهترین متخصص پوست و مو در تهران وجود دارند. روش های سنتی را می توان در کنار درمان های موثر و تایید شده استفاده کرد. یکی از این مشکلات پوستی لکه های قهوه ای رنگ هستند که به دلیل قرار گرفتن در معرض بیش از حد آفتاب ظاهر می شوند و عامل به وجود آمدن این لکه ها اشعه مضر ماورا بنفش خورشید است .

زمانی که اشعه ماوراء بنفش به پوست شما برخورد می کند، تولید ملانین سرعت می یابد. اگر نگران این هستید که لکه های شما از نوع سرطانی است یا خیر، پزشک شما می تواند آزمایش بیوپسی پوست انجام دهد. تغییر در تعادل هورمونی به طور مثال قرار داشتن در دوران بارداری یا یائسگی می تواند شما را مستعد ابتلا به لکه های کبدی کند. چقدر طول می کشد تا کرم ضد لک اثرات خود را نشان دهد؟ همچنین، با مصرف برخی داروها مانند قرص های ضد بارداری و درمان کننده مشکلات هورمونی، می توان باعث ایجاد لکه های سنی شد. همچنین ممکن است بعد از برخی درمان های پزشکی مانند پرتو درمانی، شخص دچار لکه های کبدی شود. دیگر عامل موثر در پیدایش لکه های سنی یا کبدی ، ژنتیک است؛ چرا که تعداد ملانوسیت های همه افراد با توجه به ساختار ژنتیکی تعیین می شود. لکه های کبدی معمولا به شکل دایره یا بیضی هستند و اندازه آن ها نیز حدود نیم اینچ یا ۱۳ میلی متر است. در طول بیوپسی پوست، پزشک یک نمونه کوچک از پوست را بر می دارد و با بررسی آن زیر میکروسکوپ، سرطان یا سایر بیماری ها مثل عفونت را شناسایی کرده و نسبت به درمان به موقع آن اقدام می کند.

لکه های کبدی در مناطقی ظاهر می شوند که ملانین در آن جمع شده یا به صورت توده درآمده است. 10-15 دقیقه روی پوست قرار دهید و سپس آن را بشویید. آب یک عدد لیمو را بگیرید و با استفاده از پنبه برروی لکه های صورت خود اعمال کنید ، به مدت 15-20 دقیقه صبر کنید و سپس صورتتان را شستشو دهید. سپس با آب ولرم بشورید و پروسه کرم و سرم را انجام دهید. یک پوست زیبا لازمه اش جریان خون سالم در رگها است و خون سالم جز با رعایت اصول تغذیه، اصول خواب و بیداری، اصول ورزش کردن، اصول آب و هوا، اصول تدابیر نفسانی و اصول استفراغ و احتباس حاصل نمیشود که در راس آنها و مهمترین آنها تدابیر خوردن و آشامیدن است. این ماسک را بهطور یکسان روی پوست خود بمالید و بعد از خشک شدن، با آب ولرم بشویید. با از بین رفتن بافت پوست در محل مورد نظر، سلولهای پوستی برای ترمیم دست به کار می شوند و لایه های جدید جایگزین بافت قبلی می شود. به لکه های کبدی لکه های سنی نیز گفته می شود؛ چرا که معمولا با افزایش سن نمایان می شوند.

این عارضه معمولا روی صورت، دست ها، گردن و بازو ظاهر می شود. مشکلات مربوط به کبد و لکه های صورت که به لکه های سنی نیز معروف هستند، به رنگ قهوه ای تیره یا برنزه مشاهده می شوند. اجازه دهید۱۰-۱۵ دقیقه یا تا زمانی که ماسک خشک شود، روی صورت شما بماند. همان طور که می دانید، ملانین ماده ای است که به پوست، رنگ می دهد. اشعه لیزر می تواند سلول های تولید کننده ملانین را از بین ببرد. لایه برداری پوست با استفاده از یک محلول شیمیایی برای از بین بردن لایه بیرونی پوست شما انجام می گیرد. اعتقاد بر این است که استروژن و پروژسترون که دو هورمون اصلی خانم ها هستند، زمانی که در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار بگیرند، تولید ملانین را افزایش می دهند. آسیب ناشی از نور خورشید، عامل اصلی تغییر رنگدانه های پوستی است. خیر، لک های کبدی هیچ گونه خطر جدی برای سلامت بدن ندارند و حتی نیازی به درمان آن ها هم نیست. با روند افزایش تولید ملانین در پوست، احتمال بروز لک کبد و لکه های صورت ناشی از آن افزایش می یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد